Sunday, August 7, 2011

Dreamcatcher DIY - Drømmefanger lav din egen.


These are really fun to make and quite addictive - I made 5 already :) We used found feathers, seashells, wooden pearls, vintage leather/fur (cut into long strips) and vintage yarn. I made them with my 3 1/2 year old and although I made the weaving, he enjoyed picking out what things to attach to his dreamcathcer.
~ ~ ~
Drømmfangerne er rigtig sjove at lave og man kan blive helt bidt af det - jeg har allerede lavet 5 stk :) Vi brugte fjer som vi har fundet i naturen, strandskaller, træperler, gammelt lædder/pels (klippet i lange strimler) og gammelt garn. Jeg lavede dem sammen med min søn på 3 1/2 år. Og selvom han ikke selv kunne væve mønstret så var han rigtig god til at udvælge hvilke farver og fjer/sten/perler han ville have på sin egen drømmefanger.

~ ~ ~



2 comments:

  1. Hej Marie Louise - håber det er ok, at jeg linker til dig med beskrivelsen af "spindet" bundet i drømmefangeren? Det er nemlig en fin beskrivelse, som jeg gerne vil give videre til mine læsere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hejsa - ja selvøflgelig, du er meget velkommen til at linke hertil, er glad for at du syntes om beskrivelsen :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...